Пошуковий запит: (<.>A=Багаева Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Багаева Т. Л. Принципы метафизики тотальности как основа понимания механизмов брендинга [Електронний ресурс] / Т. Л. Багаева // Totallogy-XXI. Постнекласічні дослідження . - 2013. - № 30. - С. 180-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/totallogy_2013_30_13
|
2. |
Страшук С. В. Нормативна база України для ніздрюватого бетону [Електронний ресурс] / С. В. Страшук, Т. Ю. Багаева, Т. М. Вудвуд // Будівельні матеріали, вироби та санітарна техніка. - 2013. - Вип. 47. - С. 101-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmvs_2013_47_16
|
3. |
Рожков И. Я. Социологические контуры современного брендинга [Електронний ресурс] / И. Я. Рожков, Т. Л. Багаева // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2012. - Вип. 55. - С. 91-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2012_55_14
|
4. |
Страшук С. В. Газобетон неавтоклавного тверднення технологія та перспективи виробництва в Україні [Електронний ресурс] / С. В. Страшук, Т. Ю. Багаева, Т. А. Щепащенко // Строительные материалы и изделия. - 2013. - № 4. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smii_2013_4_17
|
5. |
Страшук С. В. Дослідження та розробка технологічних параметрів виробництва фіброгазобетону неавтоклавного тверднення [Електронний ресурс] / С. В. Страшук, Т. Ю. Багаева, Т. М. Вудвуд, Т. А. Щепащенко // Строительные материалы и изделия. - 2011. - № 3. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smii_2011_3_5
|
6. |
Багаева Т. Л. Управление коммуникационной системой брендинга: поиск метода [Електронний ресурс] / Т. Л. Багаева // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2018. - Вип. 77. - С. 69-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2018_77_9
|
7. |
Багаева Т. Место и роль социологии брендинга в развитии и преподавании коммуникационных дисциплин [Електронний ресурс] / Т. Багаева // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2018. - № 1. - С. 151-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2018_1_15
|
8. |
Багаева Т. Программа учебной дисциплины "Социология брендинга” [Електронний ресурс] / Т. Багаева // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2018. - № 1. - С. 179-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2018_1_16
|
9. |
Страшук С. В. Использование шламовых отходов в производстве ячеистого бетона [Електронний ресурс] / С. В. Страшук, Т. Ю. Багаева, Т. А. Щепащенко // Экология и промышленность. - 2005. - № 4. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekolprom_2005_4_18 Показано можливість і доцільність повної або часткової заміни природного кварцевого піску під час виробництва виробів із ніздрюватих бетонів кремнеземними відходами гірничо-видобувної, енергетичної і металургійної галузей промисловості, а також відходами хімічного очищення води. Визначено склад сировинних компонентів, технологічні схеми і технологічні параметри виробництва виробів із ніздрюватого бетону. Приведено фізико-механічні характеристики одержуваних виробів. Описано технологічний процес виготовлення виробів із ніздрюватих бетонів з використанням відходів на вітчизняній лінії продуктивністю до 80 тис. м<^>3 виробів на рік.
|